Gjest Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Jeg dør eller dreper noen hver natt, som regel i selvforsvar. Blir jo helt satt ut når jeg våkner, og bruker lang tid på å sovne igjen I tillegg blir det en del sex:)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Jeg hadde gang på gang mareritt om at jeg var i en heis som plutselig begynte å falle. Tror det har noe med at jeg har fødselangst og følte at jeg mistet kontrollen. Slitsomt og gla ferdig med svangerskap!
3 blå Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 For 9 år siden døde en venn av meg i ei ulykke og jeg drømte om og om igjen at gutten i magen min var han. Usj, ubehagelig og slitsomt å rippe opp i de greiene hele tiden.
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 overnaturlige ting som jeg blir dritredd av... så redd at jeg ikke tør å snumeg mot sambo og vekke han en gang.... skikkelig surrealistiske greier!
Sørland-snuppa Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 hadde ofte mareritt om ulykker eller noen som dør. Drømte mye at jeg hadde sex også ;-)
Spirevipp med go`gutten Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Jeg drømte/"så" mye ekle dyr da jeg var gravid, særlig bak gardinene på soverommet. Og en periode drømte jeg mye om avføring...jepp :-( Var i praksis på et sykehjem, og der så jeg jo mye avføring når jeg hjalp beboerne på do, og det satt seg skikkelig i hodet tror jeg. Ei natt våknet samboeren min av at jeg dro dyna i panikk over hodene våre, og spurte han om det gikk bra. Han spurte selvsagt om hva, og da sa jeg "det kom jo en svær fontene med bæsj rett mot ansiktet mitt". Hihi, mye rart man drømmer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå