Mary Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Hei, dere! Er det noen som vet om det er trygt å bruke selvbruningskrem når en er gravid? Vi skal jo holde oss unna hårfarging og cellulitt-kremer, så da blir jeg litt usikker her...
Hikken Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har fått beskjed om å passe meg litt for selvbruningskrem av div mennesker, men klarer ikke dy meg. Er lyseblå uten jo! :-D Bruker sånn holiday lotion med litt selvbruning i bare for å ikke blende alle andre med leggene mine før sommern kommer ordentlig :-)
Guromora84 Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Jeg fikk beskjed fra legen min om å holde meg unna selvbruningskrem. Det kunne være stoffer i kremen som kunne skade barnet, så jeg ville holdt meg unna..... Men det er meg!
siljeg83 Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 har snakket med legen min om dette.. ta sol eller sole seg er ikke farlig for barnet.. farge håret e værtfall ikke farlig... (er frisør) å kan ikke tenke meg at selvbruningskrem er farlig..så lenge mor har det bra så har barnet de bra... syns at folk e litt overhysterisk når det kommer til graviditet,, lever som før bare uten røyk og alkohyler=) min bebis har det kjempe fint..
lille er født:) Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Jordmor sa til meg at jeg ikke skulle ta sol:( Så uten selbruning er jeg også lyseblå.. er jo bedre for huden å bruke selvbruning framfor solarium. Men ikke godt å vite hva man skal ta sjansen på!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Man kan fint bruke både selvbruningskrem og ta sol når man er gravid.. Grunnen til at man skal være litt mere forsiktig med solarium når man er gravid er at man kan lettere bli solbrent og at man lettere kan få pigmentflekker.. Jordmødre og leger sier så forskjellig ang de forskjellige tingene såman må nesten stole litt på seg selv også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå