Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Huff, synes det virker litt skummelt jeg....men kan jo være helt fine og. Regner med at ingen har samvittighet til å selge ødelagte barnester, men vet jo aldri. Noen av dere som har kjøpt brukt (da tenker jeg ikke via venner...)?
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Kjøpte brukt babysete i går ( det første setet). Setet var helt fint og nesten ikke brukt. Brukt av en bestefar som har hatt det i bilen til sitt barnebarn når det har vært på besøk.
*Minnie Mus* Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Hadde jeg ikke vært redd for i det hele tatt.Tror nok de fleste klarer å kaste et ødelagt sete ja... Man ser jo med det blotte øyet hvordan setet har vært behandlet, tror ikke noen gidder å ta seg bryet med å dekke over ev feil. Selvsagt kan det også være skjulte skader, men man kan jo ikke gå rundt å være redd for alt heller...
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Vi har kjøpt et brukt til vår mini i magen, det var 8 mnd'er gammelt =) Jeg velger å stole på at eier ikke lyver når dem sier at det aldri har vært i kollisjon osv. Jeg hadde hvertfall aldri hatt samvittighet til å lyve om noe slikt! (eller å selge et sete jeg ikke vet er 100% sikkert)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå