Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Jeg er ganske slank og ser grei ut ellers, men hva i helvete skjer med rompa mi? Det siste året har den liksom bare sunket nedover, og den er så flat at det ser ut som den har selvdødd. Hvis jeg strammer den, ser den ganske fin ut, men hvem orker å gå rundt og stramme rompa hele dagen liksom? Kan jeg gjøre noe for å gjenopplive den, eller er alt håp ute? Jeg har ikke fylt 30 engang. Hjelp! (Kan man bli rompeflat av å sitte for mye, forresten?)
*ale* Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har prøvd HLR, antidepressiva og ECT på min, hjalp ikke det spor Men går sikkert an å trene den OPP igjen for de som gidder det.. Mener å ha hørt at man får kjøpt truser med innlegg nå... hehehe.. noe for oss???
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Hehe, mangt man skal plages med;) Rompa mi er vel omtrent det eneste som ser noenlunde bra ut på kroppen min, hvertfall i naken tilstand. Til tross for at jeg er for tung er rompa mi ikke hverken flat eller annet rompesig på noe vis:D Men så var det resten da... Ok, leggene mine er ikke så verst de heller... Men da var det resten, og da mener jeg resten. Fra håret og ned til knærne, og fra ankelen og ut- For føttene mine er også klumpete, finner ikke sko som sitter bra på mine tær. Så må alltid ha sko med hel fot:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå