Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Må vel være for og se på alt det merkelige som folk har levert fra seg, kan umulig se for meg denne damen med en pent brukt reima dress fra loppemarked???
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Man trenger ikke si høyt alt man tenker, HI. Dette er hets.
Ksenia & Anjem Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 haha jeg visste det kom et drittinnlegg!!! ja nå skal jeg shoppe klær og reima dresser på loppis! har nemlig ikke ei krone igjen på kontoen, så håper vi finner noe mat også ellers sulter vi her hjemme.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Hva er dette for noe tull da? Loppis er jo helt topp, kan ikke kjøpe alt nytt til enhver tid da! Det samme mener de fleste jeg kjenner )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå