Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da du begynte med brødskiver? Har lyst å prøve og lurer på når dere gav første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ga gutten vår brødskive første gang da han var 7mnd. Han hadde ikke fått tenner enda, men det gikk greit alikvel. Var et par biter som satte seg litt i halsen i begynnelsen, altså slik at han brak seg litt. Men det gikk fint etter et par biter. Vi gav han skive med leverpostei første gangen

Gjest Gul stjerne
Skrevet

fra 5-6 mnd, har gått helt fint.

Skrevet

Hvordan gå frem? Noen forbredelser`? hun spiser bra grøt, tom med "klumper" og middag 6mnd, er 6 mnd og fått fast føde siden 4 mnd, er usikker på hvordan gå frem.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...