Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 da du begynte med brødskiver? Har lyst å prøve og lurer på når dere gav første gang?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Vi ga gutten vår brødskive første gang da han var 7mnd. Han hadde ikke fått tenner enda, men det gikk greit alikvel. Var et par biter som satte seg litt i halsen i begynnelsen, altså slik at han brak seg litt. Men det gikk fint etter et par biter. Vi gav han skive med leverpostei første gangen
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Hvordan gå frem? Noen forbredelser`? hun spiser bra grøt, tom med "klumper" og middag 6mnd, er 6 mnd og fått fast føde siden 4 mnd, er usikker på hvordan gå frem.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå