Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Uff jenta mi på 6 mnd vil ikke ha pupp lenger på dagen! de siste dagene har hun sugd til melka kommer, to tak og så bare snudd seg bort og grått, melka spruter.. har myye melk og hun spiser bra om natta og tidlig på morgenen før vi står opp, men etter det er det heeelt uinteressangt! har ikke gitt henne mme heller så de siste dagene har hun drukket minimalt, hun får grøt to ganger og av og til middag, og har drukket mye vann til maten, men mener at melk skal vere hoved"maten" til de under 1 år? er det riktig? Burde jeg begynne med mme eller vente og se det an? vil jo amme lenger, selv om det hadde vert fint for henne å slutte nå siden det ikke er lenge til barnehagen.. kan det vere mensen som er på vei? og at hun derfor ikke vil ha melken? Uff ble langt dette.. Håper noen gidder å hjelpe meg!
Super-Langbein Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Det kan jo være en forbigående periode. Tar hun flaske? I så fall kan du kanskje pumpe deg og gi henne mm på flaske på dagen. Stemmer at de bør få mm/mme til de er året. Grøt inneholder ofte noe melk, den som blandes med vann tror jeg, usikker på hvor mye egentlig.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Litt samme problem her, også 6mnd, men han gråter ikke, men ler og kikker seg rundt, har vel ikke lyst til å ligge å kikke inn i puppen når verden utenfor skal oppdages. På natta derimot suger han som en helt - litt for mange ganger! Skulle gjerne snudd det. Vurderer nattavvenning, men skal se an om det snur seg av seg selv først. Burde kanskje prøve å pumpe, men har litt hatforhold til pumpa etter mange tette melkeganger og brystbetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå