dritgrei hei hei! Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 ...i morgen kan under skjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! herre min hatt det er fryktelig rart og spennende å tenke på... kanskje jeg har baby på utsiden i morgen, det hadde vært fint! vi venter i spenning, og reiser ikke hjem fra oslo før babyen er ute... shitt. ååå liten ting med bittesmå hender og bittesmå tær... det er et under faktisk, men skjer det i morgon?? det er lov å håpe i alle fall, at alt går etter planen.... oi oi oi oi oi jeg er spent jeg.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Misunner deg jeg ;0) Lykke til :0) Håper liten forstår raskt at han skal komme ut nå og hilse på mammaen og pappaen og søskenene sine :0)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Hælledussen,lille vennen da =) Tenk at det kan bli en fersk ny baby i mårra da!!! Kjenner jeg er spent jeg ;o) Lykke lykke til. Å klemmer i fleng !!
Tiggywinkle Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Ååå så fantastisk spennende. Masse lykke til fra meg til deg! Tenk så flott endelig å få se den lille skapningen. Skal tenke på deg:-) Klem
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 lykke til i morgen, min venn. Jeg heier med flagg og fløyte. Nå skal lille dritgreibaby ut- med tut og vaskeklut. Han er så myk og fin, skulle nesten ønske han var min. Nå jeg så på besøk skal komme- vil jeg ikke vike en tomme Jeg skal holde lillegut Til du hiver meg på hodet ut.. Hilsen O' store poet..
Mariamin Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Så spennende. Masse lykke til Dritgrei ))) Snart får du holde et stort vidunder i armene dine. Deilig, er det!!!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Å for å gjøre Superduper sine ord slik at di kommer tydelig frem,så har jeg da kasta på meg kostymet og heier sammens med det fine hun skrev=) "skrangle skrangle" HEI HEI HEI "rangle rangle fra" MEG MEG MEG "toget rundt huset" TUT TUT TUT "kos deg meg baby" GUTT GUTT GUTT HURRAAAAAAA for i dag eller mårra!!! Håper alt går etter planen =0) "løper en runde til med heia rop" klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 LYKKE TIL!!!! Ønsker at det blir en god og fin opplevelse for dere og at dere snart får hilse på lille prinsen:-)
Urtete Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Hei lille venn! Jeg har ikke vært her inne på en god stund - og jøjje meg - her skjer det ting! Tenk at du kanskje får en bebis i dag da!!!!!!! Fantastisk!! Jeg tenker på deg og lover å heie og heie og heie helt til lille pjokken har kommet ut! Gleder meg veldig til neste oppdatering fra deg, dritgrei! Gode klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå