Gå til innhold

Ta ut baby med feber?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så i tvil om hva jeg skal gjøre nå. Tulla har 38,4 C i feber, og er forkjølet. Ute er det strålende vær- 15 C i skyggen. Hun er snart 8 mnd. Tror dere det er farlig om vi tar henne ut? hun ligger fortsatt i dypvogn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke farlig med frisk luft.. Men de skal ikke fryse.... eller ha det for varmt, da kan feberen stige.

 

Så obs på sniktrekk og direkte sol bare..

Skrevet

Mulig jeg er gammeldags eller bare pertentlig, men har barn feber så skal di holdes inne, hvor temperatuern er stabil...

Skrevet

Hadde helt klart tatt henne med ut.

 

Så lenge formen tilsier at de orker å være ute, for eks. sitte i vogn, så er det ikke noe problem. Bare sjekk så hun er passe varm innimellom.

 

Da eldste her var syk og hostet myyyye, var vi på legevakta, og da sa legen at om han ville ut, kunne vi bare ta han ut. Det var ikke noe problem om han hadde feber.

 

Men, selvfølgelig ser man ann almenntilstanden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...