askepotte Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Er så i tvil om hva jeg skal gjøre nå. Tulla har 38,4 C i feber, og er forkjølet. Ute er det strålende vær- 15 C i skyggen. Hun er snart 8 mnd. Tror dere det er farlig om vi tar henne ut? hun ligger fortsatt i dypvogn....
*ale* Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Nei det er ikke farlig med frisk luft.. Men de skal ikke fryse.... eller ha det for varmt, da kan feberen stige. Så obs på sniktrekk og direkte sol bare..
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Mulig jeg er gammeldags eller bare pertentlig, men har barn feber så skal di holdes inne, hvor temperatuern er stabil...
Honningmelon Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Hadde helt klart tatt henne med ut. Så lenge formen tilsier at de orker å være ute, for eks. sitte i vogn, så er det ikke noe problem. Bare sjekk så hun er passe varm innimellom. Da eldste her var syk og hostet myyyye, var vi på legevakta, og da sa legen at om han ville ut, kunne vi bare ta han ut. Det var ikke noe problem om han hadde feber. Men, selvfølgelig ser man ann almenntilstanden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå