Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Nå har jeg i flere dager gått å hatt anelse om at noe skjer, hatt MASSE veldig kraftige kynnere, masse mensenvondt å smårier, nå gikk slimproppen!! Skjer det noe nå?!?!
Stoltmai mamma:) Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Kan jo virke sånn... spennende.. lykke til
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 HUFF, så stressa jeg ble! Æ GURE MÆ!
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2008 Må jeg ringe føden?...
marinas skatt Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Har hatt det akkurat som deg de siste 2 ukene. Håper hele tiden at det skal ta seg opp , men det gir seg igjen :-( 9 Dager på overtid.................. Håper at noe er på gang for deg.
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2008 Huff, det hørtes lite morsomt ut.. Her har smertene begynt å ta seg opp, så kanskje det skjer noe snart!! Håper det! Håper det skjer noe for deg og snart!!
mai mammaen til to Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 så spennende.. jeg håper på å få vondt jeg og... hehe. men her ser det ut som at lillegutt har god tid... hadde termin igår og er VELDIG klar for å føde.. men han kommer nok en gang han og..
MissO Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Hatt det slik i to uker (har termin i morgen) så ville ikke fått alt for store forhåpninger;( Meeen, kan jo hende du er litt heldigere, håper det for din skyld;)
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. mai 2008 Æsj, nå må dere slutte å si sånn! Jeg vil føde NÅÅ, er lei.. Hehe.. Men, det kan vel fortsatt ta litt tid. Håper dere stakkare som har venta så lenge føder snart da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå