lilllespire Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 5 uker på vei. så kommer til å holde meg her inne en del:) håper å bli kjent med mange her inne. kan vi følge hverandre utover
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 gratulerer,så herlig;) når er termin? barn fra før?
Isalita Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Hei Gratulerer så masse:) Jeg har nettopp gått over på 3.trimester, og er fortsatt veldig engasjert i 2.trimester. Kom plutselig til å tenke på at det var lenge siden jeg har vært inne på 1.trimester, også var det første jeg leste din tråd. Jeg var vel 5+1 da jeg fant ut at jeg var gravid. Føles som en evighet siden, samtidig som det like gjerne kunne vært i går. Jeg ble så satt ut, og paff... Vet veldig godt hvordan du har det nå. Masse lykke til på ferden. Mvh
lilllespire Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2008 tusen takk! jeg vet ikke akkurat termin, har ikke vært til legen ennå... Men dette er helt ferskt. Har regnet ut termin til ca 10. januar... Så det er lenge å vente. Jeg har to barn fra før, to gutter. dette svangerskapet skal jeg kose meg! det er sistemann nå, 3 får holde jeg er 27 år. Brukte mye tid her inne når jeg ventet 2.mann, som er 2,5 år. Så rett etter testingen var det rett innpå her igjen!!! Dette skal bli en fin tid!
Gravidsmurf :) Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Gratulerer så mye.. jeg har også nettopp funnet ut at jeg er gravid, og har også regnet ut termin 10 januar..moro
MissUnderCover Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 hei på deg, vi har termin på likt vi, ca 10 januar....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå