Gå til innhold

Libero Training Potty Pants

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe disse hjalp ikke noe nei..jaja var verdt å prøve..Kevin synes tydeligvis ikke de er noe ekle å ha på seg..jeg får vel bare vente til sommeren med å ta av bleien..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.... Det var da som f,,,,

Var litt spent på hvordan det der gikk. Jaja. Du få ta på ham en truse med en remapose inni. DET må da være ekkelt!!! :o)

Nei, du får ta det til sommeren. Lykke til!

:o)

Skrevet

Dem funket ikke her i gården heller.. Men det som funket var klistremerker på do døra, og lovnad om en ting han virkelig ønsket seg.. Vi var innom en lekebutikk og der hadde dem en gravemaskin som han ville ha,så sa at han skulle få den når han sluttet med bleier.. Men da var han klar til å slutte, trengte bare et lite push.. nå ha han vært bleietørr i snart 2 mnd..

Skrevet

har prøvd klistremerker..han er uinteresert..

Skrevet

potte training pants fungerte dårlig hos oss også, hun kaller de jente trusebleier, og vil helst ha de på seg hun da. Har bare kjøpt 1 pakke, og venter nok en stund med å kjøpe en ny pakke. Men det funker ganske bra å la henne gå uten bleie på dagtid inne. Noen uhell innimellom, men det må man vel regne med.

Skrevet

Han her går også med sånne, han kan gå på do en skjelden gang men ikke bæsje der nei. Kjenner frustrasjonen din, håper vi får bleiefrie gutter i sommer begge 2. For jeg synes virkelig det er nok med en bleieunge her i huset

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt disse bleiene og hva koster de? Er de sviiiindyre eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...