Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 er det mulig å ha vennkap mellom mann og kvinne? Hva synes dere?
mvh Amund Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Selvfølgelig. Min nærmeste og mest fortrolige venn gjennom mange år er en kvinne. Nå tenker jeg selvfølgelig ikke på kona.
Peyton Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Selvsagt er det det! Både jeg og min mann har nære venner av motsatt kjønn!
nov007 sin nappy Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 har enda tilgode å holde på vennskap med en kvinne over lengre tid. imho er det ikke mulig.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 nei og atter nei, fruen blir for mye sjalu til at det lar seg gjennomføre. Men hadde vært hyggelig om det var gjennomførbart.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 selvfølgelig, er bare sunt trur nå jeg! forholdet mitt er dårlig nå... gjelder mye det, men jeg hadde mange gode jente venner... ikke noe kjærlighet.... men etter jeg ble med min samboer, har det blitt lite! ho er sjalu, mens jeg savner vennene! hold kontakten med de:)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 bestekompisen min har jeg kjent siden vi var 6 år fullt mulig! og vi har aldri hatt sex.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Herregud, sist jeg sjekket så var dette den eneste plassen hvor vi menn kan snakke sammen. Men dere tar svarte testikler meg over alt snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå