Gå til innhold

Jeg er heldig med mannen min ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag sto han opp med minsta så jeg fikk sove en time lengre, han har rydda og ordna på kjøkkenet, satt på en maskin med klær og nå er han utenfor å driver med hagearbeid....

I går kveld så ga han meg en laaaaang herlig massasje til jeg sovna siden jeg har endel mensen vondter....uten forvente noe igjen selv....

Snkker om å ha drømmemannen når han først er hjemme :-DDD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn gjorde min igår..=)=)

så idag er det han som sover lenger ..:P

er vi ikke flinke å samarbeide ?

haha :P

Skrevet

Føler meg selv veldig heldig...i dag sto han opp som "vanlig" med ungene ...ikke mindre en 3 stk...ryddet unna på kjøkkenet (vi hadde matgjester i går kveld som ikke gikk før kl 01), satt på en maskin og huset så strøkent ut!! Jajaj..godt å få sove til 10.30 da..må si jeg er bortskjemt.:=)

Skrevet

He he, ja det er enten eller med deg... ;-)

Skrevet

Ja vi er heldige damer;) Min kjære fikk sove lenge i dag siden han har bursdag;) Så jeg og lille prinsen vekket han med bursdagsang,frokost kaffe og pakke på senga;):) Da ble han GLA da!! Elsker å overraske og glede min kjære assa...Se hvor gla og takknemlig han blir:) GØY!!

Så nå skal jeg svinge meg rundt å rydde og fikse litt i huset,vasket ferdig i går kveld og bakte så er ikke så mye å gjøre i dag:)

Ha en fin fin søndag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...