Gjest Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Skal klage på vogna igjen.... Nå er det vel 4-5 gangen jeg er og klager på vogna vår:( Forskjellige ting hver gang. Nå er det noe nytt som har kommet til, og til tross for at jeg liker vogna kjempegodt, vil jeg ikke ha den lenger... Kan jeg kreve noe? Eller må jeg bare finne meg i at de reparer den nok en gang? Har lyst til at de skal ta kontakt med forhandler, og finne ut av dette. Er skikkelig drittlei av å dra å klage på den. Langt å kjøre er det også, men det er jo ikke deres feil da. Men kjøpte nettopp denne vogna pga anerkjent merke og har hatt vogn av samme merke før og vært kjempefornøyd:( Må bare påpeke at det ikke er vårs feil det som har skjedd, de har fikset det uten å krangle, og fatter ikke at det er vår skyld det som har skjedd nå heller. Men var der en gang og så en lik vogn hvor det så ut som den hadde samme problemet, håper hvertfall den hadde det da:( Er ikke en person som liker å klage og slikt, men vogna var for dyr og den er beregnet for å var lenger enn 10 mnd. Derfor dobbeltskuffa.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Ingen som vet? Grunnen til at jeg ikke ringer fabrikken er at det står spesifikt på deres sider at man alltid skal ta kontakt med der man kjøpte vogna....
Ksenia & Anjem Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 de kan fikse den 3 ganger, etter det jhar du krav på pengene tilbake mener jeg
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Men gjelder det samme feilen eller holder det at det er samme varen? De har faktisk fikset med trekket, noe med fjæringa, og noe med bøylen som skal gå "over" magen og fått ny handlekurv. Nå er det en ny ting...
Honningmelon Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Jeg mener det er tre ganger med samme tingen, og fem ganger med forskjellig feil. Men, jeg er ikke heeeelt sikker altså.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Dette blir jo faktisk 5. gangen da, så da skal de ha denne sjansen også. Men nå er det vel ikke mer som kan gå istykker på den da:) Så kan jo håpe at det blir bra nå da. Er så møkkelei av å reise frem og tilbake med den vogna:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå