Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så en hendelse jeg dessverre måtte rapportere til politiet, de fikk mitt fulle personnummer, adresse, tlf nr etc og jeg fortalte litt om hendelsesforløpet, men politiet sa ikke noe om jeg kom til og bli innkalt, kan det hende jeg slipper og snakke mer med dem, eller blir jeg automatisk kontaktet?

Var heldigvis ganske edru så de kan ikke ta meg for at jeg var snøvlette og overstadig beruset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de ringer de HVIS de trenger deg til å skrive under på din forklaring/forklare deg.

Bare å være ærlig å si akkruat det du husker.

Skrevet

Det er langt fra sikkert at de kontakter deg igjen.. jeg har vært mye i kontakt med politiet pga hendelser som har skjedd.. 98% av gangene tar de ikke kontakt igjen.. det kommer litt an på alvorsgraden av hav som har skjedd og hva som skjer videre i saken.. Altså om ingen av partene fra saken anmelder og politiet ikke går videre med saken så blir du ikke kontaktet.. Hvis en av partene anmelder og du er hovedvitnet vil du antagligvis bli kontaktet med mindre bevisene er klare i seg selv..

Skrevet

Okey, jeg bare lurte, er ikke noe problem og være ærlig i denne saken, var snakk om vold av alvorlig karakter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...