Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel må baby være før en kan ta det ut? Synes det ser ut som han sitter så ubehagelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok den ut da han var 4 mnd samt flyttet selene ett hakk opp. Så hvis du tror han sitter ubehaglig kan di ta den ut å se...du kan jo alltis sette den tilbake.

Skrevet

Han er ikke mer enn gode 2 mnd.. Bør vel vente litt enda pga rygg og hodestøtte kanskje?

HI

Skrevet

Hei!

Jeg åpnet og tok ut skumgummi puten når hun var 3,5 mnd. Synest det er greit at hun kan ha den greien rundt hodet! Også flyttet jeg selene opp. Hun sitter mye bedre nå. Tror egentlig jeg burde ha gjort det litt før, for de siste bilturene før jeg tok den ut var ikke noe hyggelige... Masse gråting og jeg kunne ikke forstå hvorfor. Hun har rett og slett sittet vondt!

Skrevet

Jeg måtte gjøre for en uke siden da var minin 5 uker. Sælan var nedenfor skuldrene hans bak og det skal de ikke. Har acta graco, må jo se på sælan også, den skal ikke gå ned bak ryggen dems.

Skrevet

Vi tok først ut puten under, og så tok vi av hodestøtten noen uker senere. Tror han var ca 3 mnd.

Når babyen blir større, kommer du til å lure på når du må bytte sete. Det gjør ingen ting om selene går ned bak ryggen, men det er viktig at hodet ikke stikker over kanten av setet.

Skrevet

Ja, der sliter vi nå, når bytte sete. Men får det samme varet nå som da jeg spurte om pute delen....det må dere finne ut selv...det er ingen fasit svar på alder.....

Skrevet

Vi tok den ut da gutten vår var 2-2 1/2 mnd. Husker ikke helt, men han fikk ikke plass inni der lenger, stakkars..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...