*ale* Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Dattra mi satt på Jul i Svingen på DVD, og sitter å ser på 24. episoden... Himmel og hav.. Julestemning i mai...... Noen som har pepperkaker????
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 *Fniiiis* Jeg har julestemning til og fra barnehagen hver dag, jeg..Ungene skal absolutt høe på barnas super jul cd'en hehe
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Jepp det har jeg:) Har til og med Gløgg... hehe:) Men jeg tror kanskje det begynner å bli litt gammelt... hehe:) Fikk litt julestemning i går jeg og faktisk, de sendte jo hjemme alene på tv 3 i går...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 haha, her er det strengt forbudt å se skomaker andersen før den 1 desember gitt! jeg kan ikke ødelegge julestemningen!!
*ale* Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2008 Joa, skomakergata er jule- hellig, men svingen er mer på helårsbasis... Hadde faktisk glemt at den lå i DVD mappa hennes... Hun elsker den serien:) Lillemann på 2 løper rundt her nå og roper på julenissen, og kauker GOOOOD JUUUUL.... hehehe.,..
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Jeg,, som er et skikkelig SOMMERmenneske går også å gleder meg til jul hehe gleder meg sånn til å feire jul med 2 små elsklinger i hus, feire julen i nye leilighet, bake og ha det morro med Talie Har allerede bestemt hvor juletreet skal stå hehehe...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Vi skal feire jul i nytt hus med et nytt lite familiemedlem i år men jeg ser virkelig ikke frem til vinteren. Nå kommer det sommer med is, jordbær, grilling, bading og HUnderfossen hver dag etter bhg og når han har ferie fra bhg eldstemann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå