Sonata08 Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Tok tydelig positiv billigstrimmel for to dager siden og tilnærmet negativ CB i går, så da tenkte jeg at det nok bare var egg som ikke hadde festet seg skikkelig. Men nå må jeg kanskje begynne å håpe for den loddrette streken på CB er både tydelig, brei og blå i dag ) Og jeg som ikke har IKM før om 7 dager !!!! I morgen venter jeg en pakke billigstrimler i posten så da skal det testes videre. Slipper ikke jubelen løs enda for tror ikke jeg fikser skuffelsen denne måneden.
gima Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Gratulerer da Sonata08. Det var du med halsbrannen ikke sant? Sikkert som banken det der tegnet. Du kan ikke ha hatt tidligere el da? Håper uansett at alle billigstrimler blir positive og at spiren sitter! Gratulasjonsklem.
Sonata08 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 Tusen takk Orkidè ! Ja det var meg med halsbrann. Har aldri hatt det før, og det var det som fikk meg til å ta test 9 dager før IKM Må ha hatt en veldig tidlig EL. Kanskje pga. MA at ting er litt ute av rute. Hvor langt er du kommet Orkidè ?
¤mamma¤ Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Hei Sonata08!!! Wohoo, dette er jo strålende nyheter!!! Selv tester jeg ennå hver dag, man blir jo litt smårar etter å ha mistet..., men testene blir bare mer og mer positive:))) Tenkte jeg skulle ringe min veldig forståelsesfulle gynekolog i morgen- så kommer jeg inn på tidlig UL. Tenkte å vente til det er mulig å se hjertet slå. Er 4+1 i dag, hvertfall i forhold til første dag av siste mens:) Er veldig glad på dine vegne! Nå kan vi holde hverandre i hendene gjennom de neste 8-9 mnd
tuppa prøvd lenge Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 gratulerer så mye!:-) men jeg må spørre om en ting...hva er halsbrann?er det det samme som oppgulp på en måte? ville noen forklarer meg hva halsbrann er?:-) masse lykke til i svangerskapet!:-)
Sonata08 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2008 Tusen takk for gratulasjonene !!! Det er så godt å ha dere her inne, slik at vi kan dele våre frustrasjoner, sorger og GLEDER. Jeg gleder meg veldig å følge deg fremover ¤mamma¤. Vi har veldig lik histoie, og nå ser det jo jammen ut som at terminene blir ganske lik også ! Tuppa : for meg kjennes halsbrannen som en varm, brennende følelse bak i svelget. Har det ikke hele tiden men kommer med jevne mellomrom. Kjenner at jeg begynner å ta litt av nå og må prøve å holde litt igjen. Må nok se 10-15 positive tester med gode trender før jeg senker skuldrene. Syns det er så rart jeg ikke har ømme pupper, for det har alltid vært min første og tydeligste indikator tidligere. Jeg får trøste meg med halsbrannen. Hahahaha!
tingeling87 Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 gratulerer så masse!! jeg fikk svakt positiv i dag, to dager før ikm. er nå over tre mnd siden jeg måtte avbryte forrige svangerskap, så hvis jeg er gravid nå skal jeg juble høyt!! skal ta en test på tirsdag for å se om krysset er sterkere. spent nå ja!
tingeling87 Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 halsbrann er det samme som sure oppstøt/oppgulp tror jeg=)
Sonata08 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. mai 2008 Så gøy Tingeling. Jeg drister meg til å gratulere !
Randis Skrevet 4. mai 2008 #12 Skrevet 4. mai 2008 Gratulerer Sonata08 og dere andre som skrev at dere hadde fått positiv test! Dette var gode nyheter! Positiv test skal nok være positiv test. Dette blir bra. Kos dere i 8-9mnd fremover! ;)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #13 Skrevet 4. mai 2008 ÅÅååh,gratulerer så mye :) Kos deg masse med spiren, og lykke til
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 4. mai 2008 #14 Skrevet 4. mai 2008 Gratulerer så utrolig mye!!!Gøy å få positiv sterek tenker jeg! Det med ømme pupper kommer sikkert etter hvert! Ingen svangerskap er jo like:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå