Gå til innhold

Pappa`n ble helt satt ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på byen her om dagen, noen venner. Ute og spiste og handlet og koset oss. Jeg og en venninde gikk å shoppet litt for oss selv mens gutta drakk litt øl på pub og handlet gutte ting:)

Da fant jeg en body med teksten : My heart belongs to daddy.

Denne fikk han da vi var kommet hjem og var alene, og mannen ble fullstendig satt ut!! Satt bare i stillhet lenge og pustet tungt, helt på gråten...Det er første barnet hans.. og dette var første plagget.

Jeg ble helt sjokkert jeg, glad og varm om hjertet!! Han ble så rørt han slet med tårene!!=) Åh som jeg elsker mannen min!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå, såå koselig da!!

mannen min var på liverpool kamp i england nettop og kom hjem med 3 sett babyklær (selvfølgelig med liverpool logoer:P)! smeltet mitt hjerte!

Skrevet

Åh, de er jo så søte nr de bare vil=)

Det er jo en helt ubeskrivelig følelse dette!!

Liverpool logoer ja, regner med at det kommer inn noen fotball trøyer her også ettersom jeg bor sammen med en vanvittig fotballsupporter...hehe=)

Skrevet

Å, så søtt! Hvor fikk du kjøpt noe sånt? Har selv vært på utkikk etter bodyer med skrift på, men finner lite...

Skrevet

Jeg fant den faktisk på Cubus av alle steder=)

Den og en til med skriften "I love Daddy"... men den har han ikke fått ennå, det var str 68 så når babyen er ca 6 mnd så kan jeg bare ta den på=)

Men den første jeg skrev om her måtte han bare se da=)

Skrevet

Du kan få kjøpt den bodyen på cubus, der har jeg sett den:)

Skrevet

Å så koselig at du virkelig ser at den andre bryr seg om det du kjøper. Har også en slik mann og vil absolutt ikke bytte ham ut med noen.

Skrevet

Nei sant.

Har gjort mine feil her i livet og havnet borti mannfolk av forskjellige sorter, men denne.... denne er min!!=) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...