ScaryMama Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Nikolai elsker små einsteins, men han får bare se litt på kvelden før han legger seg. Jeg sto akkurat på badet og fønet håret, da jeg så at han gikk bort til dvdspilleren med små einsteins dvd'en i hånden. Jeg gikk ut for å kikke på hva han skulle gjøre, og da ser jeg at han slår på dvdspilleren, tar ut dvd'en som sto i, og setter i små einsteins og lukker luken. Han slår på tv'en og finner dvdkanalen!!! Så trykker han play på spilleren, og nå ser han på einsteins som han satte på HELT SELV! Har ikke hjerte til å slå av, så han får se litt på før vi går ut;)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Går ut? HVa skal dere i dag a? Og ialledager, la ikke du deg LANGT på natt? OGså er du våken nå?
ScaryMama Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 La meg 5, og sto opp før ni. Var litt trøtt da jeg våknet, men en dusj fikser det meste:) Skal bare ut og være ute, er hos mamma og pappa fordi hun andre søsteren min er på besøk fra england i helgen. Jeg har ingen planer resten av uken, men det har sikkert du?
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Jupp, er en del til uken tror jeg... Jens skal iallefall bort en del:( Har skole hele uken da, må bli ferdig med den horrible semesteroppgaven snart, har liksom ikke så veldig lyst til å skrive den ferdig på barsel:p Hehe... Men jeg kan høre med resten av røkkelet i morgen hvordan vi legger opp jobbinga den uken her jeg, så kan jeg si fra.
ScaryMama Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2008 Uff, ja jeg må lese til eksamen, har såvidt åpnet bøkene:( Men jeg møter deg gjerne til uken for det! Motivasjon er det mangel på om dagen, selv om dette antakeligvis blir min siste skoleeksamen noen gang... Litt vemodig det der? Hmmm.... Ja, han er kjempe flink! Han snakker jo ikke så mye, så det er alltid overraskende når jeg oppdager hvor mye han både skjønner og kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå