Gå til innhold

Men minifom anbefales jo ikke.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg som anbefalte det her inne på den andre tråden. Mulig det ikke er anbefalt sann sett nei, men jeg hadde prøvd så mye annet, sukkervann uten effekt f.eks- så dette hjalp. Funker som bare søren her hvertfall...

Skrevet

Men har du lest på linken?

Skrevet

Tilsvarende effekter er _ikke_ sett hos mennesker, men Legemiddelverket vil ikke utelukke slike bivirkninger helt før det foreligger sikre data.

- Vi frarår inntil videre _ukritisk bruk_ av legemidler konservert med enkelte parabener til spedbarn på grunn av en _mulig_ hormonforstyrrende effekt, sier seniorrådgiver Anne Figenschou Soleng i Statens legemiddelverk.

Altså; viss ingenting anna hjelper...eg hadde tatt sjangsen eg. Shoot me!

Skrevet

alt er vel m måte, og d er ikke store mengdene de skal ha. Ofte er slike advarseler v mer langvarig bruk.. så er vel neppe noe probl å bruke d vettig. Sånn er d jo egentlig m de fleste legemidler.. :o)

Skrevet

Er snakk om hyppig bruk i lengden.. er ikke slik at minifom er helt forferdelig.. helsesøstre o.l anbefaler det jo når ingenting annet hjelper!

Skrevet

Som sagt, alt med måte....

Er jo faktisk bare litt de får, ikke litervis lissom...

Når det hjelper så kan ikke jeg se problemet.

Jeg som anbefalte det!!

Skrevet

På sønnen min hjalp det sæ utrolig godt, var som å få en ny unge... Sånn jeg ser det måtte jeg velge mellom to onder, og valgte at han skulle ha det bra her og nå. Angrer ikke og har ikke dårlig samvittighet. Han fikk det 3 ganger om dagen i kanskje to måneder.

Skrevet

Vi brukte minifom.Og det hjalp veldig.

Alt med måte.;)

Skrevet

Jeg bruker også MInifom, hatt stor nytte av det her.

Tenkte å bruke opp denne flasken, også slutte av. Han er snart 3 måneder, så håper det bedrer seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...