Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 http://www.helserevyen.no/index2.asp?newsid=5116
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Jeg som anbefalte det her inne på den andre tråden. Mulig det ikke er anbefalt sann sett nei, men jeg hadde prøvd så mye annet, sukkervann uten effekt f.eks- så dette hjalp. Funker som bare søren her hvertfall...
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 Men har du lest på linken?
ulydia Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Tilsvarende effekter er _ikke_ sett hos mennesker, men Legemiddelverket vil ikke utelukke slike bivirkninger helt før det foreligger sikre data. - Vi frarår inntil videre _ukritisk bruk_ av legemidler konservert med enkelte parabener til spedbarn på grunn av en _mulig_ hormonforstyrrende effekt, sier seniorrådgiver Anne Figenschou Soleng i Statens legemiddelverk. Altså; viss ingenting anna hjelper...eg hadde tatt sjangsen eg. Shoot me!
~La luna~ Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 alt er vel m måte, og d er ikke store mengdene de skal ha. Ofte er slike advarseler v mer langvarig bruk.. så er vel neppe noe probl å bruke d vettig. Sånn er d jo egentlig m de fleste legemidler.. )
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Er snakk om hyppig bruk i lengden.. er ikke slik at minifom er helt forferdelig.. helsesøstre o.l anbefaler det jo når ingenting annet hjelper!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Som sagt, alt med måte.... Er jo faktisk bare litt de får, ikke litervis lissom... Når det hjelper så kan ikke jeg se problemet. Jeg som anbefalte det!!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 På sønnen min hjalp det sæ utrolig godt, var som å få en ny unge... Sånn jeg ser det måtte jeg velge mellom to onder, og valgte at han skulle ha det bra her og nå. Angrer ikke og har ikke dårlig samvittighet. Han fikk det 3 ganger om dagen i kanskje to måneder.
*Smiley* Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Vi brukte minifom.Og det hjalp veldig. Alt med måte.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Jeg bruker også MInifom, hatt stor nytte av det her. Tenkte å bruke opp denne flasken, også slutte av. Han er snart 3 måneder, så håper det bedrer seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå