godiva med 3 gull Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Hei jeg er en jente på 33 år som er mamma til 2 jenter på henholdsvis 4 år og 1 år, og nå skal vi ha nr 3 :=) Har igrunnen hatt lyst på nr 3 siden vi fikk nr 2, og nå er det altså en liten spire på vei her. Bare 5+1, så krysser fingre!!!
Promp Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Oj gratulerer og velkommen hit! Så gøy med mange barn!! Lykke til!
SisteGullIMagen Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 gratulere har også 2 barn fra før, men de er 7 og 8 år.. så dette blir utruli spennende.. har ønsket nr 3 lenge, og nu ser det ut som det skjer er 11+6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå