Gå til innhold

Vipper over til dere jeg, 12 uker idag:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig over i go`trimesteret, venter jeg bare på spark jeg for magen er alt kommet på meg. Er 3.gangsfødende så er kansje ikke så rart. Skal bli koselig å bli kjent med dere her inne....Foreløpig termin er 18 november.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann og velkommen inn hit!!

 

Godt å være over første baugen ja... :)

 

Lykke til videre.

Skrevet

Hei! Jeg er også 12 uker i dag, og har også foreløpig termin 18. november! Og tredjegangsfødende... Og to år eldre (kikket på profilen din...). Jeg har fått en liten mage, og venter på de første små sparkene. Kjente det tidlig i 2. svangerskap, og håper på å kjenne noe snart her også... Deilig å være ferdig med første trimester. Håper på bedre tider nå. Er fortsatt sterkt plaget med kvalme:-(

 

Lykke til videre!

Skrevet

her.. måtte bare svare her jeg også... kommer ikke over før i mårra (e bare inne å snik litt). men dette er også min tredje, og termin 19 november :)

Skrevet

Moro at det er flere med samme termin:) Vi skal ha ks 14 dgr før termin så blir at jeg sniker i køen, hehe. Kos dere videre, snakkes nok sikkert.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...