Nupsi Mcnugget Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Endelig over i go`trimesteret, venter jeg bare på spark jeg for magen er alt kommet på meg. Er 3.gangsfødende så er kansje ikke så rart. Skal bli koselig å bli kjent med dere her inne....Foreløpig termin er 18 november.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Heisann og velkommen inn hit!! Godt å være over første baugen ja... Lykke til videre.
Mamma*til*3 Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Hei! Jeg er også 12 uker i dag, og har også foreløpig termin 18. november! Og tredjegangsfødende... Og to år eldre (kikket på profilen din...). Jeg har fått en liten mage, og venter på de første små sparkene. Kjente det tidlig i 2. svangerskap, og håper på å kjenne noe snart her også... Deilig å være ferdig med første trimester. Håper på bedre tider nå. Er fortsatt sterkt plaget med kvalme:-( Lykke til videre!
SisteGullIMagen Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 her.. måtte bare svare her jeg også... kommer ikke over før i mårra (e bare inne å snik litt). men dette er også min tredje, og termin 19 november
Nupsi Mcnugget Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2008 Moro at det er flere med samme termin:) Vi skal ha ks 14 dgr før termin så blir at jeg sniker i køen, hehe. Kos dere videre, snakkes nok sikkert.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå