skimre Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 kjære ammende mammaer:o) bruker dere bh om natten for å forhindre lekkasje, eller går det å sove uten etterhvert, uten å lekke ut hele sengen??? ) er redd for brystbetennelse, hvis jeg har bh hele døgnet liksom....
mamman til to gutter Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Bh hindrer ikke brystbetennelse! For at man skal få brystbetennelse må det komme til bakterier. Jeg sov med bh til mini var ca 8-9mnd, da ammet jeg 3ganger i døgnet, før det lakk jeg for mye til at det var noe poeng å prøve uten. I begynnelsen sov jeg også uten fordi det var eneste måten sårene jeg hadde på brystvortene kunne få mulighet å gro, da var det vått i senga når jeg våknet selvom jeg hadde håndkle under meg, men heller det enn sprekker i brystvortene:-(
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 tulla er 4 mndr og jeg kunne aldri sovet uten bh! *ler* Selv bare om hun sover noen timer ekstra før mat har jeg lekket gjennom både innlegg og bh..men for all del, heldige dere som kanskje kan slippe bh'en på natta?
Sunniva78 har to små Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Jeg lekker ikke mye, men bruker det så jeg kan ha ullinnlegg. Det trekker jo alltids litt når man har åpent vindu, og skal IKKE ha brystbetennelse! Bruker uten spiler, merker ikke at man har på bh da...
Ninemi Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Sover med BH ja. Har masse melk, så må ha innlegg for at det ikke skal føles som om vi ligger i en vannseng som lekker.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Merker ikke at man har bh på?! Den var ny- det gjør jeg- den er i veien. Men når vi legger han 2130 og han sover i rundt 8 timer er det så mye spreng at jeg må ha hvis ikke jeg vil bytte sengetøy hver dag... Gleder meg til den dagen jeg kan sove uten.....
Sunniva78 har to små Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Den er ikke så plagsom at jeg tenker over at jeg har den på nei:-) Er jo helt myk uten spiler jo;-)
hamsterpia Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Jeg lakk så fælt de første 4-5 mnd at det gikk igjennom både innlegg og bh, og laken, dyne og pute var vått om morgenen. Måtte bruke sammenbretta vaskekluter inni bh`n for at det skulle gå bra. Etter ca 8 mndr kunne endelig slutte å bruke bh, og jeg må si at det rett og slett var en befrielse!
2 tette - med flette Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Jeg sov med bh de to første mnd, men da sluttet hun å spise på natten, så da regulerte det seg etter det, og det sluttet å lekke om natten... Er ufattelig glad for at jeg slipper bh lenger, det var helt pyton
Ildfluå Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har kjøpt natt bh på apoteket. Nettingsak, god og grei å ha på seg om natten. Lett å skylle ut av.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 Til HI; Er du redd for brystbetennelse om du har på BH? Da har du jo mulighet til å holde brystene varme, det forhindrer jo brystbetennelse! Har hatt BH på siden uke 22 i svangerskapet jeg!Begynte å lekke råmelk allerede da.. Og værre ble det etter melken kom for fullt! Men bruker gode myke BH´er og har blitt vant me det nå.. Men litt ekkelt i starten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå