Yvonne04&Leon08 Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 er 22+3, smertene begynte i natt, har ikke fått sovet noe mer.
Yvonne04&Leon08 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. mai 2008 ingen som kan ta seg tid til og svare eller har opplevd det samme??
xmilla Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har hatt smerter under ribbeina på høyre side i store deler av svangerskapet, er 26+3. Min lege mener det er utstråling fra rygg. Som oftest hjelper det i hvert fall noe når jeg strekker meg ut, og slapper av på rygg. Videre er det fler jeg har snakket med som har hatt det samme. Jeg vet at det også kan være et symptom på svangerskapsforgiftning, men da må man i tillegg ha proteiner i urin, samt BT utenfor ref.område. Om du bekymrer deg, ville jeg tatt kontakt med lege. Håper du finner ut av det:)
Asobi Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har akkurat det samme! Har hatt det siden uke 18. Noen dager ikke og noen dager så mye at det er slitsomt. Kommer særlig når jeg har sittet lenge. Da hjelper det å gå litt, ligge litt på siden eller få massaje på høyre side av ryggen. Tok dette opp med legen forrige uke og hun sa at det var veldig vanlig og så lenge man ikke hadde høyt blodtrykk og protein i urin var det ikke relatert til svangerskapsforgiftning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå