PAVEEL Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 sånne hvite litt klassiske sjenker, skap, tvbord div... lurer litt på den serien sjø, var veldig fin synes jeg, iallefall i katalogen:-)
Shio86 Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har tvbordet, men bruker det som skjenk. Synes den er veldig fin, er ikke sånn typisk ikea på en måte. Ser litt "dyrere" ut Men den er blytung da, det er veldig vanskelig å flytte på den. Så ha med deg en sterk mann når du skal handle!
PAVEEL Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 haha får gjøre det da ja, er masse av den serien jeg har lyst på nemlig, og nå når jeg skal flytte i nytt hus så har jeg jo grunn til å kjøpe også:-):-)
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Vi har det. Har sjenken, tv bordet, den cd/dvd hylla over tv, og vitrineskapet med glassdør hele veien ned Vi er kjempe fornøyd. De er tunge og står stødige. Virker veldig solide.
zethaline Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har sengen/bondebrisk,reolen og tv bordet.Kjempe fornøyd,kan anbefale den serien på det varmeste;-)) skal ha bord og en reol til når jeg flytter;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå