Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Da har jeg 19 dager igjen, det nærmer seg...... Den siste uken og spesielt de siste dagene har kynnerne økt på, i går kveld kjente jeg noen som tok tak i ryggen tom........ Så ja kroppen gjør seg nok klar til den store finalen. Men i tillegg til kynnere har bevegelsene begynt å bli vonde /ubehagelige(jeg må faktisk dytte ungen fysisk rundt i bedre stilling til tider) det begynner vell å bli trangt, og magen er helt skeiv så det er ikke vanskelig å se hvordan h*n ligger..... Andre som går med skeive mager, ubehagelige spark(til tider vonde) og kynnere som kommer og går med jevne mellomrom?
Maren - på overtid Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 KJenner meg igjen ) Lurer på om jeg bør ta tiden når de er på det mest intense....men det gir seg som regel etterhvert... Nurket i magen treffer noen nerver i bekkenområdet innimellom og da er smertene som skarpe nålestikk... Magen min ser også helt skeiv ut til tider .))
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Alt står på skakke her og! Både ved kynnere og ved at lille tassen finner en ny stilling. Ganske ubehagelig til tider, men underholdning er det jo:-) 4 uker igjen her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå