Gå til innhold

huff...


november26 med liten prinsesse

Anbefalte innlegg

jenta mi har sovet så godt på natta, helt frem til nå...

nå de to siste nettene har hun våknet og vert våken i 2-3 timer før hun sovner igjen..

må nok korte inn sovetiden på dagen, så kansje hun blir litt trøttere..

flere som har opplevd dette??

er jo så frustrerenes.. :(

 

ha en fin søndag å nyt sola;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ho øke døgn? for vi har hatt slik noen netter nå, men det roet seg etter hvert da:) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope virker ikke som det er det...

men det gir seg vell;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaringer at jenta sober nesten bedre de netten hun har sovet gode dupper på dagtid. Har hun f.eks en urolig med lite søvn, fortsetter gjerne den trenden utover natta også. Så jeg hadde ikke prøvd å kutte ut søvn på dagtid, men du får vurdere hva som er best i din situasjon.

 

Vi sliter forsåvidt litt med det samme, hun sover hele natten igjennom en natt, for deretter å være våken 3-4 ganger den neste. Både for pupp, smukke og kos. Her er det tenner på gang da, plager henne litt, kanskje det er tilfelle hos dere også? Ellers er jo endring i spisevanene på dagtid en faktor for hvordan de sover på natta. Innføring av grøt, eller nye grøt-typer osv kan jo forårsake mageknip eller forstoppelse.

 

Et siste tips: Hvsi du syns hun våkner oftere og oftere på natten for å få mat, ville jeg gitt henne mer fast føde på dagtid. Snuppa her sover stort sett fra 18.30 til 07 avbrutt av 0,1 eller 2 puppemåltider alt ettersom. Hun ble mye roligere etter at vi startet med formiddagsgrøt. (får til kvelds også)

 

Håper det ordner seg, for den nattesøvnen er jammen viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun sover faktisk dårligere når hun sover mye på dagen..

men er ikke det at hun våkner mange ganger, men når hun våkner så er hun våken i opp til 3 timer...

å det er så slitsomt, for når hun endelig sovner igjen, så er jo jeg lys våken,helt til vi ska stå opp,for da er det jeg som vil sove igjen..

 

hun har fått grøt i snart 3 måneder,og middag de 2 siste ukene, men magen hennes har fungert normalt, ikke noe sjeldnere avføring og ikke noe mer luft... men kan jo være i forbindelse med det.. eller kansje det er tennene slik som hos dere..

huff det er ikke lett å forstå seg på de små alltid stakkars:(

men det ordner seg vell etter hvert;o)

må bare se positivt på situasjonen;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje det er varmen som har vert de siste ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...