Gå til innhold

Åh nå er jeg lei...


shanty73

Anbefalte innlegg

av grin og hyl til måltider!!!! Dette har vært et problem siden gutten har vært liten!!! Men nå i det siste har det tatt helt av.. Skal ha alt annet enn det han har fått på maten... for så å slikke/ta av pålegget...

 

Virker som han ikke "vet" å spise ordentlig!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj så slitsomt! Vi har hatt en mnd ca vi også nå, men det har gudskjelov gått over. Men jeg har avslørt jenta mi på en ting, og det er at hver gang vi spør hva hun vil ha på brødskiva sier hun prim, men vil egentlig ikke ha det, så nå spør vi ikke lenger...... Men det er slitsomt det der, en kan jo bli smårar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det når dere spiser med andre da? Magnus spiser igrunn fint, men han spiser mer ordentlig når vi har andre på besøk eller er på besøk selv.

 

Jeg overhørte en samtale i garderoben i barnehagen der et par hadde problemer med at datteren ikke spiste noe særlig hjemme. I barnehagen gikk det fint.

De skulle prøve å la hun velge pålegg selv (altså mellom to pålegg), spiste hun ikke opp den maten måtte hun gå til neste måltid før hun fikk ny mat...

Aner ikke om det fungete altså....

 

Kan det være han har allergi som dere ikke vet om og at det er derfor han tuller seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slikt er slitsomt. Tror kanskje det er lurt å ikke stresse for mye med det. De kan jo bli leie de også slik som vi blir av mas. Jeg har en tanteunge som åt lite og ingen ting når han var liten. Men nå eter han som alle andre. Så plutselig kan det snu seg. Håper det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...