Gå til innhold

Jeg er gravid igjen, babyen min er 7 mnd. :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nøye planlagt og vi gleder oss veldig. Noen som kan dele sine erfaringer med å ha to så tette, blir 15-16 mnd ml. barna. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan bli tøft for kroppen din som ikke har fått tid til å hente seg inn etter første fødsel enda.

Skrevet

ikke noe erfaring å komme med jeg som førstegangs, men vil bare gratulere deg så mye!!! :D

Skrevet

Huff... Hehe,å det e for at vi va sjøl der,ble gravid da lile va 7-8 mnd,nu e minste 3 mnd å andre 20 mnd snart,der e heftig,utfordrende å slitsomt... =) men koseli å da =) Men vi vil ikke ha tebake de tre mnd som har vært,å vi e enig om at vi vil ikke anbefal noen det,men det e jo ka man gjør det te =) å alt e jo en periode,vi ser fremover,ting blir lettere etterhvert,å det e det blitt allerede =)

Skrevet

Jeg har ingen erfaring, men jeg vill si gratulerer og ønske deg lykke til ;). Det blir nok en spennende tid framover!

Skrevet

Gratulerer! Jeg har en venninne som har to tett, ca 1 år mellom dem. De har veldig stor glede av hverandre! Lykke til :-)

Skrevet

Heldiggris::)) Jeg vil også!!!

Skrevet

Gratulerer så mye, glad det ikke er meg...hehe!

Skrevet

Gratulerer så mye...=o)

Skrevet

Jeg også ... og min er 9 mnd.

Det var ikke planlagt og vi er også veldig spente på hvordan dette skal gå, særlig siden det var mye krøll med lille i starten. Husker jeg tenkte "åsse klarer folk dette med flere barn, jeg hadde dødd".

Ordner seg vel ... etter noen veldig hektiske år ;-)

Skrevet

Har ikke erfaring med å få barn så tett, men har en lillesøster som er 17 mnd yngre enn meg og hun har vært både den største gleden og den største irritasjonen i livet mitt:-)

På ferier hadde vi mye glede av hverandre og vi lekte mye sammen som små og vi er nesten besteveninner i dag. Broren min er 2 år eldre enn meg, så mine foreldre fikk 3 barn på 3 1/2 år, og jeg vil si at dette ikke er en ulempe. Ikke nå som vi er eldre heller. (vi ga kanskje foreldrene våre en utfordring.. Mamma sier at hver gang hun skulle amme minste, så fant vi eldste på noe sprell, så hun mistet morsmelk pga stress)

Vi er ute på byen sammen og vi er sammen på fritiden og jeg håpet vi ville få barn på samme alder, men ser ut til at det er jeg som fikk jobben med å produsere barn:-p

Skrevet

Da jenta mi var 8 mnd fant jeg ut at jeg var gravid igjen. Fikk sjokk! var ikke planlagt i det hele tatt å så bare mørkt på alt! hvordan i all verden skulle dette gå????

Joda :-)

Gutten min er nå 7 mnd, jenta mi blir 2 på tirsdag. Alt er supert!

Jeg å pappan klarte ikke å holde sammen, men det hadde absolutt ingenting med å få to tette.

Har hatt noen dager som har vært skikkelig slitsomme, men ikke værre enn det var med 1 barn.

De står opp sammen, spiser frokost ilag, leker faktisk sammen, bader sammen å legger seg samtidig. Begge er blitt vant til at man ofte må vente litt, å at man må dele mamma å pappa med en annen. Jenta mi har ikke vært sjalu annet enn når hun har vært syk. Gutten min ser beundrende på storesøsteren sin :-)

Vi var forberedt på å få det skikkelig hardt , men både vi og alle rundt oss er positivt overransket.

gratulerer så mye :-)

Skrevet

Gutten min er 8 mnd og jeg er gravid igjen.. blir ca 15 mnd mellom mine. Det var absolutt ikke planlagt, og jeg fikk helt sjokk! kjenner at jeg gruer meg veldig, og tror det blir utrolig slitsomt.. men jeg tror nok de får stor glede av hverandre og håper ting skal gå bra :)

Lykke til da!

Skrevet

Vil först og fremst si gratulerer, et barn er uansett en lykke. MEn, i neste setning vil jeg si; lykke til for dette kommer antagelig til å bli töffe dager! Men, det kommer jo egentlig akkurat ann på barna dine. Noen har enkle barn, andre har barn som kever mer. Jeg har 2 år mellom mine og i dag vil jeg råde de jeg kjenner om å vente enda lenger enn jeg gjorde! Nå skal det sies at förste man har värt svärt krevende siden han kom til verden. Jenta vår på 5mnd er som en liten engel. Hun sover hele natten og har gjort det siden hun var 2(!) mnd gammel. I tillegg er hun ABSOLUTT ALLTID fornöyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...