Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Woken inneholder gulrot, brokkoli, paprika, løk, minimais, purre og hvitløk. Han har spist gulrot og rokkoli før, men ikke de andre ingrediensene. Ikke tilsatt noe saus eller salt. Er det farlig?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Glemte å si at han har spist grøt i 2,5 mndr og grønnsaker i 1,5 mnd, så han er vant til forskjellige ting...;-)
hamsterpia Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Babyer skal vel helst ikke ha stekt mat. Er hardere å tygge det enn når det er kokt. Og mais bør du vel kanskje unnga, siden de er så små og "glatte". Er lett å sette de i halsen. Men ellers så kan du jo sikkert bruke en wokblanding og koke den istedet for å woke den.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Takk for svar! Det ble woka litt for lenge, så det er ikke så hardt, og jeg har tenkt å mose det i food prosessor. Han spiser bare grovmoset mat hittil ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Hei:-) jeg ville nok ikke gitt en liten babymage den løkmengden der. .. Han skal jo fordøye maten å tenker jeg.:-)
EliSue Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Når snuppa mi var 7mnd ga jeg henne wok! elsker det! men jeg ga bare brokkoli,gullerot, mais, paprika!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå