Gå til innhold

Shit- noen erfarne testere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testen fra billige-tester ga ingen streker med en gang, men etter å ha vært en tur på do så var det en svaaakt farget strek som jeg kunne se på en armlengdes avstand. Vet at de testene kan få en sølv/gråaktig teststrek etter lang tid, men kunne jo ikke ha gått stort mer enn 5 min da!

Kan det kalles en positiv test????

Fikk først tydelig utslag på EL-testen (svakest teststrek), tenkte kanskje det er EL som er i anmarsj etter fødsel i august. Men måtte jo svi av en graviditetstest.... Kjenner meg litt kvalm nå...flere barn skal vi ha men blir tett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen...?

Sies jo at en strek er en strek, men kan disse testene vise feil positiv etter 5 min? Ha en kraftig skyggestrek

Vil ikke ha positivt resultat nå!!!! :-S Uansett får jeg vel bare se det an en dag eller to for ny test.

Skrevet

Stikk på apoteket i morra og kjøp en cb-digital. Der står det jo enten eller så det er lite rom for egne tolkninger av resultatet ;-)

Lykke til uansett hva den viser!

Skrevet

Takk!

De selger ikke CB-digital her. Men har vanlig CB liggende, disse skal jo også tolkes da men. Er kanskje mer å stole på, så de blir nok svidd av snart!

Er bare litt satt ut her. Ny baby allerede nå er ikke på planen, men som man reder ligger man. Gubben bare flirte i stad..... Blæh, litt ute av meg i dag. Kjenner jeg er tilbake til hysteriet som prøver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...