Gå til innhold

Hva skal dere finne på i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det helt sikkert en ute dag.. Sola skinner og fuglene kvittrer.. Det er så fantastisk å våkne opp til slikt..:)

Mulig vi tar oss en sykkel tur.. Siden jeg kjøpte meg ny sykkel i går.. Og vogn til å henge bak har jeg jo fra før av..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vi skal luke litt i hagen.

Skrevet

vi skal nok ut i finværet litt ja,gå en tur,kjøpe is =))

Skrevet

Vi skal pusse på båten til svigerfar slik at han får satt den på vannet....

Så kanskje vi får låne den en ukes tid til sommeren :)

*vilsågjernepåbåtferietilsommeren*

Og ikveld er det fotball-kamp (Stabæk-Rosenborg), og jeg har sesong-kort!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg masse :)

Skrevet

Ein nydeleg dag ute, men er så "heldig" å skal bruke dagen til varetelling. :(

Skrevet

venninna mi kommer på besøk i dag, med sønnen som er like gammel som eldstejenta her. Vi tar nok en skikkelig utedag i dag. De eldste blir vel å leke og sykle rundt på feltet her, er så strålende NYDELIG vær i dag:-) Minsta får krabbe litt rundt i hagen med oss:-)

Skrevet

Her er litt ruskevær, men vi skal likevel ut på lekeplassen tenker jeg :o)

Ellers blir det eksamenslesing for min del... og så gleder jeg meg til middag, hehe ;o)

Skrevet

Vi skal en tur inn til Oslo i dag. Skal møte ei venninne på aker brygge, så vi blir nok sittende en stund på cafe i sola der..:)

Skrevet

skal på loppemarked :) gøy

Skrevet

Først skal vi gå tur i finværet ( hvis tåka letter) kjøpe is og levere tippekupongen, så er det sovetid og så skal jeg i komfirmasjon, mens sambo jobber og mini er med onkel

Skrevet

sambo skal fortsette med å lage levegg til terrassen, og jeg skal vaske klær....så skal vi til min tante i ettermiddag på kaffe :)

Skrevet

Når mannen en gang våkner ( les:sovet av seg rusen.. hehe.) så drar vi nok på besøk til søsteren som har stor fin hage hvor ungene kan løpe fritt rundt hvor de vil mens jeg ligger rett ut i solen...

Det hørtes egentlig forferdelig daft ut.., men det som var meningen også.. ;o

Skrevet

Skal snart på standa og grille med 2 vennepar med barn. Skal på middag til mamma kl 17.

Skrevet

på vei til konfirmasjon straks.

Skrevet

er straks på vei i konfirmasjon vi og:)

Skrevet

Sitter og venter på at gullet skal våkne... Da skal vi ut på tur, trille til en lekeplass og kjøpe is på vei hjem tenker jeg. Og senere kommer min pappa og kone på kaffe og kake, så skal jeg sette på negler i kveldingen og jobbe i natt:o))

Hi hi..

Skrevet

har tenkt å dra på Tivoli, har ikke vært på det siden jeg var liten selv:-) så skal vi vel kjøpe en is og kose oss på skauen i fin været:-)

Skrevet

Eldste har vært på overnattingsbesøk hos bestemor og bestefar i natt, så etterpå skal jeg, minsta og sambo dit for å spise.

Ellers har jeg og minsta vært ute en tur i dag.

Skrevet

vaske =( her regner det, så er ikke noe utevær... har plassert theodor hos bestemor så jeg får fred uten for mange avbrytelser...

skikkelig dritt-dag, skal til gynekologen på sykehuset i morra, og gruer meg VILT

Skrevet

Har nettopp vært ute og gått tur.. Men lille får ikke is ennå, så vi kjøpte melon i stedet:-)

Skrevet

Vi har vært ute på verandaen og i hagen i hele dag vi. Nå skal vi til foreldrene mine og grille:) Gleder meg til grillmat. Men jeg har da fått gjort litt i dag: skiftet på alle sengene, vasket sandalene mine, bunaden til minstemann, og flere tøyvesker. Brettet sammen klær og lagt i skapene. Aldri en dag uten husarbeid. ÅÅÅÅ nå er jeg så sulten. Drar nå vi...................:)

Skrevet

Jeg driver og skrubber terrassemøblene, vasker putene til dem osv.,og skal også vaske terrassen.

Får jeg tid, skal jeg også vaske leiligheten og lese litt korrektur.

Mann og barn er hos svigers i helgen, så jeg prøver å rekke over alle "prosjekter" jeg ikke rekker til vanlig:-)

Skrevet

Her har det vært soving etter nattevakt. Nå er det bare å lade opp til neste...

Skrevet

Vi har leid container, så idag har jeg og samboer ryddet masse i utebodene våre, og litt inne.

Har jo vært nydelig vær, så godt få vært litt ute hvertfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...