heisand? Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 hva skal jeg gjøre? har vært hos helsesøster. han går opp i vekt, men problemet er at jeg ikke får i han noe annet mat, som jeg enten kjøper i butikken eller har laget selv. han har spist grøt og sånt siden 6måneders dagen omtrent. kjempe flink, men nå bare gråter han og rister på hodet sitt. han er snart 9måneder
Duracella Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Hadde det sånn vi og..... Er vel bare å plundre videre tror jeg. Alternativet blir å kutte ut puppen helt, eller kun amme til faste tider som før vi står opp og før sengetid. Da må han jo spise i mellomtiden... Vi kuttet ut puppen ved 18-måneders alder fordi gutten da ville trappe opp amming istedet for å spise vanlig mat!! Det ble et stadig mas og til slutt satte jeg foten ned. Det koker vel egentlig ned til hva du syns er greit? Om du har lyst til å amme mye framover eller ikke? Han er så stor nå at du står ganske fritt til å velge det som passer deg best.
alvefrøken Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 ta det HELT med ro!! mi jente ville BARE ha pupp til hun var 9.5 mnd!!! Fikk beskjed om at hun kom til å spise vanlig mat etterhvert, og det gjorde hun. Hvis en tvinger i dem mat, noe som ikke går, blir mat et mareritt, og de forbinder det med noe annet en koselig. Tilby, men ikke tving LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå