Gå til innhold

Noen som har en følelse av at de kommer til å føde snart?


Babyendelig- får 2 tette=)

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 8. juni, men legen min har hele veien antydet at barnet mitt vil komme tidligere enn termin av en eller annen grunn. Og da jeg var på ultralyd for en uke siden, sa også ultralydlegen at "om et par - tre uker tenker jeg vi har henne her"

 

Hun ligger langt nede, er klar og festet, så jeg er veldig spent på når hun kommer. Kan være i morgen, om en måned, eller over termin. Har begynt med murringer. Spennende tider jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør ikke ha store forhåpninger til at babyen kommer tidligere, men heller bli positivt overrasket. Jeg fikk samme beskjeder med min første, men gikk 11 dager over likevel og ble satt i gang. Dumt av legen å antyde noe sånt, det kan han virkelig ikke vite!!!!

 

MEN ER ABSOLUTT LOV Å HÅPE!!!!! JEG HÅPER PÅ TIDLIGERE FØDSEL JEG OGSÅ; SELV OM TERMIN ER 10.JUNI

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har UL-termin 8.juni, men mens-termin 16.mai så jeg er rimelig sikker på at jeg føder i mai! Særlig ettersom førstemann også kom 2 uker før UL-termin og 4 dager før mens-termin.

Greier ikke å kjenne med hendene om hodet er festet, men det føles sånn siden jeg er blitt så øm nedi der når jeg går, og har hatt masse stikkinger og dunk nedover siste dagene, og bekkensmertene er blitt bedre. Håper legen finner ut av det i morgen! Hun ligger i hvert fall riktig vei uansett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste 2 uker har jeg fornemmet at hun kommer før tida.

Men om dette er på bakgrunn av de sterke kynnerene og dårlige nattetimene siste ukene vites ikke.

 

Snuppa kommer når hun selv er klar....

Har ikke fått beskjed av noen om hun ligger ned med hodet, om det er festet eller at det er tegn på at hun kommer før.

 

Så blir spennende å se om fornemmelsen er riktig.... eller om jeg må vente til 12 juni og kanskje lenger.

Satser ihvertfall på 18 juni om jeg må gå overtid..., da er det fullmåne c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg håper at hun ikke kommer så alt for tidlig. De har jo best av å være i magen så lenge som mulig. Selv er det vel lite trolig med alt som etterhvert feiler meg. SÅ jeg går bare å håper at hun i alle fall får holde seg i magen frem til juni....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente faktisk i går kveld at det begynte å stikke ned mot skambenet... husker fra sist at jeg hadde slike smerter helt i slutten... har termin1. juni.

 

lurer på at lillemann har festet seg... enda en uke til jeg skal på kontroll....

 

litt ont å gå syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 17.juni. Mye nedpress til tider, men det har jeg hatt i tidligere svangerskap også. Ekkelt å gå når det presser sånn ned :-) Tror uansett ikke at han kommer før nærmere termin. Dumt å håpe på at de kommer tidlig, for da blir dagene og ventetiden lang dersom det drøyer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begynt å tro det ja.. men det er fordi alt plutselig blei så annerledes forrige uke.. plutselig gjorde ikke bekkenet vondt lenger, magen sank så vidt, jeg fikk VONDE kynnere, og de kommer og går hele tiden, fikk mensensmerter i ryggen (har ikke hatt hverken mensensmerter eller kjent noe til kynnerne tidliger), stikker i skambeinet, flyr på do hele tida for det kjennes som det presser nedover, men er falsk alarm nesten hver gang...

har menstermin 31. mai og har hele tida ment at den stemmer bedre enn UL termin som er 20. juni..

men gjenstår nå bare å se.. ho kommer når ho kommer, men blir nok skuffa om jeg går over UL termin gitt :-s hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...