heisand? Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 jeg skal ta meg kurs på nett. passer veldig bra når mini snart kanskje begynner i barnehagen. det jeg lurer på er om noen har noe erfaring fra feks helse og sosialfag, hvordan går man frem? bare betille kurset og så kommer alt i posten? og en annen ting, er det mulig å ombestemme seg? får man igjen alle penger da?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Man bare bestiller ja, får informasjon i posten/på mail, og du får tilgang til ei side på nettet med all info du trenger. Ganske enkelt. Og du har full angrerett i to uker tror jeg. Har aldri gått helse og sosialfag, så det vet jeg ikke noe spesielt om. Har gått journalistikk på nks før, og nå har jeg akkurat meldt meg på nki interiørskolen.
heisand? Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 to uker er jo litt kort kanskje. jeg skrev mail og spurte, så får vel svar imorgen da kanskje. så spennende med interiørskolen da. du får fortelle litt om det etterhvert da:) jeg har ikke gått på skolen på 5-6år, så tenkte at helse og sosialfag er litt lettere å begynne på enn almenn, pluss at man får seg utdannelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå