Ella78 m/ A&M Skrevet 4. mai 2008 #52 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har 76 dager igjen, jeg... Er sykemeldt, og nyter å ikke ha det så verst her hjemme. Regner med mange flere vondter etter hvert...
Moonine_Med_Nr_2;) Skrevet 4. mai 2008 #53 Skrevet 4. mai 2008 Har idag!! MEn går sikkert over tiden.. Sitter bare å venter på at noe skal skje!!!!!! hehe..
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 4. mai 2008 #54 Skrevet 4. mai 2008 87 dager igjen, og kommer inn hit imorgen(midnatt). 86 dager igjen til mens-terminen
musikkpia Skrevet 4. mai 2008 #58 Skrevet 4. mai 2008 0 dager - termin i dag, men ingen baby så langt, sukk.
miba;-> Skrevet 4. mai 2008 #62 Skrevet 4. mai 2008 44 dager til ul termin, og 4 dager til jeg kan kalle meg høygravid. Men er egentlig fødeklar NÅ jeg... he, he. skal bli godt å bli "normal" igjen!
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 4. mai 2008 #63 Skrevet 4. mai 2008 9 dager igjen...... guri.... :/ håper det skjer noe snart, nå er jeg over-lei både fysisk og psykisk av å gå gravid! Prøver selvfølgelig å tenke positivt, og fortsette å nyte denne helt spesielle følelsen av å ha et lite liv inni magen min..jeg vet at man gjerne savner denne følelsen i en stund etter fødelen,så man bø jo nyte den fullt ut så lenge man har den..men er rimelig klar for å få møte tulla nå... Håper det begynner å skje noe i natt, jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå