Gjest Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 faen nå får jeg ikke sove pga hung up på den greia med usa og kina....det er ganske intressant hvor lett det er å skylde på noen.... hun kasta en spell på meg....brenn henne.... han er kommunist....avlytt han.... dem er terrorister.....så de har ikke rett på personvern...... taliban er ikke snille med damene sine.....så lag krig.... saddam har vært slem....så nå tar vi over.... kina henretter.....så de boikotter vi..... noen gjorde sånn at jeg sølte kaffe på den stygge blusen min....så dem saksøker jeg.... noen har vært utro....skill deg fort som pokker..... osv osv osv i det uendelige......i disse så frustrerende nattetimer fant jeg egentlig sinnsykt lite vi mennesker ikke kan relatere til skyld og skyldfølelse....det er faktisk en fullgod unnskyldning for det meste......brenn dem, skyt dem, mos dem......noen gjorde noe feil, dumt eller slemt...... og mitt oppi dette satanet av jugglete kognetiv svikt sitter presten og skal gi syndstillatelse......sammen med en sinnsforvirra stormannsgal stat som tror de kan sluke hele verden fordi noen desverre er av samme moralske lavmål stadie som de selv..... ikke rart jeg ikke fikk sove i natt.....og jeg har f....meg ikke dårlig samvittighet heller.......
innMariSterk Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Et vanvittig sammensurium av intens blading i ordboka, samt forvirrede innslag av VG, morsomt :-)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 ....det var ikke meninga at dine små grå skulle trimmes....de er allerede bortdonert og kirurgisk fjerna av meg personlig.....
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 ...forresten har mottakeren klaget på varen....alt for masse bakgrunnsstøy i form av en 8 binds ordbok han ikke visste fulgte med på kjøpet.....er det noen mulighet for å få en avinstallasjons-cd i posten....han begynner å bli lei det evinnelige gnålet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå