Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Lurer litt på det. Husker jeg ble fortalt etter fødsel at jeg hadde fått litt nedsunket livmor. Det ble ikke gjort til noe problem, så jeg tenkte aldri noe over det, men nå tror jeg den har sunket enda lengre ned. Hjelp! Kan jeg trene den opp igjen!! Vi er forsøkere på nr 2, og jeg ser med skrekk og gru på komplikasjoner som kanskje kan oppstå om man har nedsunket livmor. Er det slik at det ikke er noe særlig????? Huff, er litt bekymret nå.....
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Både min mamma og mormor har det, og såvidt jeg har forstått er det ikkenoe problem å ha det. Det kan bare være sånn... Det går ann å operere, men da venter man til man har fått alle barna man skal ha. Hverken mamma eller mormor er operert, men de kan gjøre det hvis den synker plagsomt langt ned.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Ikke no' farlig altså!? Et sikkert helt tåpelig spørsmål til, men vil ungen ligge veldig langt ned når man blir gravid, med nedsunket livmor altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå