Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Ungene dør ikkje av å få smake litt sukker! Og dere trenger ikkje bli hysterisk på de som faktisk lar de få smake en pitte liten bit sjokolade! Det e faktisk ikkje noe gale i det! Herreggud!
Dunder Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Orddeling er en uting. Jævla sukkerfriker, heter det. Sjokolade er godt. Nam Nam.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Synes det er mange her inne som er hysteriske på alt mulig! Ja, jeg begynte faktisk å gi litt grøt/velling da snuppa var 3mnd og 3 uker, og det har hun ikke dødd av... Alt med måte sier jeg bare! Er forskell på å gi litt grøt enn å gi ungen ei brødskive med nugatti!!!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Oida, hvor kom dette fra? Har temaet blitt diskutert? Jeg syntes heller ikke man skal være hysterisk med sukker. Om man har total-nekt i barndommen kan barn noen ganger utvikle et nærmest tvangspreget forhold til snop når de blir større. Og man bør ta med i vurderinga at dødsårsak nr 1 blandt barn under 16 (i USA vel og merke) ER fedmerelaterte sykdommer. MEN når det er sagt; Barn trenger ikke sukkeret.. Det er ikke sundt, noen barn tåler det rett og slett ikke. Og om de ikke får smake, vil de heller ikke savne det. Så hvorfor er det noen som likevel gir små barn sukker? Er det for å tilfredstille sitt eget behov for å være "snill"? Er det gøy å se barnets reaksjon? I så fall er det en utrolig egoistisk grunn til å proppe dem full av energi som de ikke vet å plassere.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Er jo ikke meningen å gi ungen sukker bevisst, men det skal ikke være farlig hvis ungen får i seg litt... Jeg mener at hvis ungen plutselig får dyttet i seg masse sukker når den er 1 år, så er det rart den blir hyper?? Signerer anonym over her med alt med måte altså!
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Ser ikke helt nødvendigheten med å putte i de minste alt mulig jeg, da. Hva er galt med å gi de f.eks frukt i steden? Men det er jeg da. Du kan gjøre hva du vil, HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Er ikkje det jeg ville frem til! Har les flere ganger her inne at noen lar barna sine få bittelitt sjokolade, sleike på feks. Og da er det noen som svare! "Å herregud jeg skal aldri la min få smake noe før den ber om det selv ", "svigermor ga jenten min på 1 år sjokolade:O" " Å herregud gjir du han sjokolade" Ja guud så fælt! Er jo livsfarligt, greit nok at de ikkje trenger det, Og tror heller ingen gjir barna sine hvær dag 7 dager i uken! Men en gang i blandt! Litt anne smak! Sjønner ikkje hvorfor folk blir hysteriske fordi andre gjør det! Ingen som dør av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå