Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har en liten "hudflenge" rett ved endetarmsåpningen. Har lurt litt på om det er en liten hemoride men tror ikke det for den er ikke hard og ikke vond. Men den irriterer meg slik at jeg ikke slapper helt av når jeg har sex. Syns jo liksom ikke det er så kjekt at den skal vises men litt vanskelig å unngå også. Noen som vet om det er vanlig? Og hva kan det være visst det ikke er hemoride? Bør jo kanskje gå til gynekolog med dette men jeg er veldig flink til å utsette slike ubehagelige undersøkelser...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har samme "problem" som deg. Har hatt denne hudflengen i ca 2 år nå, er ikke til irritasjon for meg egentlig. (Men jeg vifter ikke med ræva i trynet på sambo da, hehe). Var nettopp til GU, sa nå ingenting til legen da, men hun nevnte det ikke hun heller... Jeg har i perioder fått kløe rundt endetarmsåpningen, da har jeg smurt med ac3 eller lignende, å da går det over.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Tror du får kjøpt hemoridekrem reseptfritt på apotek.Verdt et forsøk da....Bmen ble du klippet og sydd under fødsel da?Jeg har en sånn hudflenge men ligger ikke ved endetarmen men kan jo være hvis du måtte sy masse!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Takker for svar og det var egentlig betryggende å vite at andre også har samme problem. Har ikke tenkt på at det kan ha noe med syingen å gjøre men jeg måtte sy mye så det er jo absolutt en ,mulighet at det er der grunnen ligger... Kanskje jeg ikke bør tenke så mye på det men det plager meg litt allikevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå