Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Jeg tror han begynnr å bli senil han, han vet ikke hva han gjør. Begynner jo å bli godt oppi åra vet du.
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Har sagt det lenge jeg nå..mannen er skikelig skrullete...fatter ikke at journalistene gidder å sitere ham, og jeg skjønner heller ikke at han fortsatt får lov til å virke som jurist. Men spår at han kommer til å slite med å finne klienter framover....i hvertfall i profilerte saker.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Han får da dere til å gå av skaftet? Regner med han har full kontroll. Og oppnår det han vil.
cherry coke Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Det er ikke provoserende engang. Hadde blitt mer overrasket om han ikke kommenterte saken.
Tøysetipp Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Mhm... Han tar det nok som god PR.. Aberet er at går i graven med et stempel som klin kokos.. Men, det er kanskje ikke så ille.. likevel..
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Tipper han kunne fått et par eller ti diagnoser om han hadde oppsøkt de rette folkene...
Tøysetipp Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Han elsker å provosere.. Men, sånn egentlig så er det ingen som biter på.. Det var jo ikke overraskende at han kom med et sånt utsagn. Han digger det jo rått - å få mer oppmerksomhet.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Jeg tror han burde skaffe et par livvakter etter hvert, for sånn som han er ute med kjeften sin, blir jeg ikke overrasket om noen prøver å ta livet av ham... Han er jo ikke riktig vel bevart!
Tøysetipp Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Pssst.. Den lutefisken. Han blir nok pensjonert fortere enn han har forestillt seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå