Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant dette på babyverden.no, og må jo si at ve her inne (inkludert meg selv i høy grad) kanskje må jekke oss ned noen hakk når vi driver å debaterer omkring hyppig vannlating ti dager etter el, osv. hehe:)

Her er noen av de vanligste svangerskapstegnene. I parentesen bak står det når de vanligvis gjør seg gjeldende (ikke bli bekymret om de dukker opp tidligere eller senere enn dette). Ukene er regnet fra første blødningsdag i siste menstruasjon.

Rar metallsmak i munnen (fra ca. 3 uker)

Spotting: liten blødning når egget fester seg i livmoren (mellom 3 og 4 uker)

Ømme bryster/rar fornemmelse i brystene (fra ca. 3 uker)

Større og mørkere felt rundt brystvortene (areola) (fra ca. 3 uker)

Tretthet (fra ca. 3 uker)

Uteblitt menstruasjon (fra ca. 4 uker)

Kvalme (ikke bare om morgenen) (fra ca. 4-6 til ca. 10-13 uker)

Hyppig vannlating (fra ca. 6-8 uker)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de stemmer nok mye me vordan eg føle meg for tiden. eg er ca 3+3 vis eg er gravid. eg har noe som kalles tanke-krøll, får aldri til å sove for eg tenker på ting å prøve å finne svar, kan være våken heile natten. (går på medisin for å roe ned dette) men nå blir eg trøtt av meg sjøl utpå kvelden men tar medisinene når eg legge meg men sovne me ein gang. fikk litt lys brun utflod i går. å brystene startet å bli ømme og forandret for noen dager siden å de pleie di å starte med når el er. så noe e feil elle så e eg gravid. men lært at eg ikke skal teste før eg er sikker mensen er treg. hehe

får håpe:) men men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...