Gå til innhold

Søskenvogn, har dere noen å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva bør man tenke på når man kjøper søskenvogn? Har funnet ut at det er et must med håndbrems, men er det andre ting? Lurte på å kjøpe brukt, og hva er vanlig pris da i forhold til ny pris visst den er ett år gammel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, anbefaler teutonia team s4, ufattelig bra som søskenvogn da den er ganske romslig så eldstemann ikke sitter skvisa i setet. Brukes sammen med teutonia mykbag. Hadde det til mine, 17mnd mellom dem. Enkel og lett og trille, ja, gå inn og les om den på teutonia sine sider. Jeg kjøpte den i 2006 så den finnes jo garantert til å kjøpe brukt. Folk tar hva som helst synes jeg, noen slår nesten ikke av på prisen i det hele tatt fra ny, men her gjelder det å prute:)

Skrevet

Jeg vil anbefale deg den nye søskenvognene til Emaljunga. Den er bare helt genial. Du kan få hard bag hvis du ønsker det,hver del har hver sin kalesje (noe ikke alle vogner har)dette gjør at det ene barnet kan ha kalsjen opp og den andre trenger det ikke. Ofte er det greit å ha kalsjen oppe på små barn,men større barn vil gjerne se litt mer hver del er avdelt,slik at den ene kan ligge nede og den andre sitte. Hvis jeg ikke husker helt feil,så var de to freme hjulene svingbare og kan låses.

Skulle jeg har kjøpt brukt,vel da hadde jeg ikke gitt mer en halve prisen for den i alle fall,men det er jo opp til hver enkelt.

Var å så på finn og synes ikke det var noen vogn der som passet for meg,er nok litt kresen når det gjelder vogn,så da blir det ny vogn på meg igjen for andre gang på to år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...