solstråle-juli Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Er der nogen der har erfaring med hvite pigmentflekker. Jeg er begyndt at få de på benene. Vi skal til syden på lørdag. Er det bare og bruke høy solfaktor og håbe på at det ikke blir for slemt. Nogen gode råd???
sommerbarn_juli08 Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har Vitiligo (hvite pigmentflekker). Det har dessverre bare blitt flere og større flekker med årene.... Var selv i Spania i mars. Passet på å smøre de hvite flekkene med høy faktor. Huden mangler totalt pigment i disse flekkene og det er derfor lett og bli solbrent der om man ikke bruker høy faktor!
Bilingüe Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Vet ikke om det er det samme jeg har -har begynt (uten at de hudpartiene har vært i sola siden i fjor sommer) å få små hvite prikker (litt mindre enn erter), først på låra, så leggene, nå også på skuldre/overarmer/bryst. Skal endelig til legen på mandag (han ER jo aldri der!), og da har han jaggu å ta meg inn -vil ikke at det skal bli verre, hvis det kan gjøres noe med. Har lest noe om en type sopp som kan føre til dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå