Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

O store erfarne kvinner med bolle i ovnen. Et enkelt spørsmål:

Mange som gikk fra el til ikm uten et eneste symptom? Eller har de fleste en eller annen visshet om at de er gravide, ved enten bare "å vite det" eller å vandre rundt med lange symptomlister? Har snart ikm og kjenner ingen ting av noen ting. Er løpet kjørt da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg hadde ikke et eneste symptom, men nå noen dager etter ikm kommer de snikende. Er litt kvalm og følelsesladet.

Men på en annen side så er jeg vel ikke den o så erfarne kvinnen (ikke er jeg spesielt stor heller) Jeg er jo bare i 5. uke i min første graviditet...

Skrevet

Jeg har minimalt med symptomer. Så den symptomlisten tror jeg man ta med en klype salt, det er nok symptomer som kommer noe senere enn før IKM. Eneste jeg merket fra EL til IKM var ømme bryst, men det er vanlig for meg å ha, så det tok jeg ikke som noe tegn. Og etterhvert fikk jeg også murringer i livmor. Disse kom 6 dager før IKM, og var ene dagen så krafitge at jeg trodde mensen var på vei. Men murringene kom og gikk i dagene fremover og ingen mens var å se.

I bilen på vei hjem fra jobb 3 dager før IKM var det akkurat som om noe sa til meg at jeg vill få to streker på en test om jeg testet(helt merkelig). Så når jeg kom hjem testet jeg med en billigtest, og fikk frem en svaaaaaak strek. Dagen etter tok jeg en CB og med den var det ingen tvil.

Skrevet

Hei:)

Jeg fikk først festeblødning, og da jeg skulle hatt mensen hadde jeg ømme pupper og var ekstremt trett...

Etter noen dager kom kvalmen og murringen i underlivet..Er ekstremt plaget nå; er 9+6, å er konstant plaget. spyr å brekker meg hele tiden. KJEMPESLITSOMT!!!:( Var ikke i nærheten så plaget i mitt forrige sv.skap!

MEN....det er jo også helt normalt å ikke ha noen plager... Å ingen sv.skap er like:

LYKKE TIL!!!!!!!!

Skrevet

dyyytt

lurer jeg også på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...