Blabla78 Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Har dere noen tips? Hvor lenge skal den vare, hva er helt essensielt å ha med osv?? Ellers er jeg veldig glad for tips- gruer meg som en gal.......
Makka Pakka Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har vært forlover to ganger og holdt tale begge gangene, jeg vet hvertfal hva jeg IKKE skal gjøre neste gang jeg evt skal være forlover.. Jeg holdt tale og synes ikke det gikk så bra, hehe. Talen skal ikke være for lang. I følge ei bok jeg leste i skal den si noe om hvordan du kjenner bruden, si noe om hennes kvaliteter og om artige episoder. Jeg ville så gjerne være morsom men har, etter 2 taler, funnet ut at det nok ikke er min sterke side. Om du ikke er avslappet i fht hva som er morsomt så hold deg til det trygge. Min mening er at det er bedr å være litt kjedelig enn å bomme med vitsene. I stede for å skrive en tale kan du skrive en sang basert på en kjent melodi som du kan får resten av gjestene til å være med på. Så slipper du å stå der alene å holde talen. Lykke til! Det går nok sikkert bra for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå