Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ennå er det 10 uker til termin......Det trykker og presser i magen,øm under ribbeben og det er vont å sitte, ubehagelig å ligge og nå ser jeg svart på dette her Magen føles som om den når opp til halsen,går rett ut under puppene.....Kan umulig være plass til noe mere inni den magen nå??? Noen som kan oppmuntre med at dette går over-før termin vel og merke;-) ??????

Jeg puster og peser og sukker og stønner og mannen min syns nok jeg er ei skikkelig kjerring til å klage,himmel og hav,hadde glemt ut at det var sånn å gå gravid;-)

Men seriøst-det å være gravid er pokker meg oppskrytt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da! ingen god dag i dag nei.

Det er gode dager og dårlige dager.

Godt å komme hit å få det ut!!

KJØR PÅ vi tåler det vi!!

Skrevet

Hehe-vel det er vist noen sånne dager nå innimellom,godt å vite at det går over;-)

Skrevet

Får vel henge meg på denne tråden, for jeg er DRITT LEI også... Og har enda ca 5-6 uker igjen :S

Skrevet

Jeg må nok bare sympatisere med deg.

Hadde jeg visst at dette tredje sv.skapet skulle bli såååå tungt så tror jeg ikke jeg hadde vurdert det så sterkt som vi gjorde.

Nå sier jeg bare ALDRI mer graviditet på meg.

Alt er bare så tungt og slitsomt.

Må holde igjen for ikke å klage for mye overfor gubben og barna stakkars.

Hvis jeg går over tida syns jeg synd på de jeg bor sammen med.

9,5 uke er absolutt maks av hva jeg orker å gå gravid!! Never Ever Again!!

Skrevet

Kan bare melde meg inn i den samme "klubben" som dere..... dette blir siste gang!!! Vi klarer oss utmerket med 2!! Jeg har klaget siden jul :)) :(( Har 4 uker igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...