Gå til innhold

Røde prikker??Hva kan det være??

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av jentene mine har fått noen røde prikker i bleie område. Hva kan det være? Først var det bare noen få, men det virker som det kommer flere etter hvert. Kan det være en form for utslett? Hva kan det komme av? Må jeg skifte oftere? Vi skifter ca hver 3-4 time....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende det hjelper og bytte bleie merke. Jenta vår ble rød av pampers, men er fin av libero.

Skrevet

Har brukt pampers lenge! Kan det plutselig være bleien da?? Har prøvd å smøre med zinksalve, men virker ikke som det hjelper..

Skrevet

Helt vanlig med litt utslett, eller bare litt prikker. Prøv å lufte stumpen hennes en stund mellom bleieskifta. Blir det mer og mer og det begynner å se hissig og/ eller hovent ut, kan det være sopp.

Bruker du forressten våtservietter? Isåfall bør du gå over til skylling med vann, eller klut. Det kan være så enkelt. ;)

Skrevet

Bruker av og til våtservietter. Men rart det skulle gi noen utslag nå. Men bruker det mest når hun har bæsjet skikkelig. Men skal bruke bare vann her etter. Og lufte rumpa mye:-) så håper jeg det blir bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...